reklama

Sestra je klenot

Clovek ktory sa nepotrebuje pytat co je si smutna, si stastna, citis sa fajn.Staci ked sa na teba pozrie a bez otazky vie ako ti je.To je sestra...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pred 21.rokmi sa narodil pre mne ten najdolezitejsi clovek na planete.Nemozem usudit ci bola mala alebo velka pretoze sama som mala dva roky a nespominam si na vsetko.Ale viem ze som velmi vdacna ze sa narodila.Uz od malicka sme boli stale spolu.Kolkokrat sme sa velmi navymyslali ale aj tak si nemyslim ze sme boli neposlusne.Samozrejme ze ako kazde dieta sme nespravili kolko krat vsetko na prvy krat, to co nam mama kazala ale snazili sme sa posluchat.Aj ked sme kazda uplne ale uplne ina velmi dobre si rozumieme.Ked sme boli mensie a mne sa nieco stalo nieco ma bolelo vzdy si lahla ku mne a plakala so mnou.Naopak ked sa jej nieco stalo, mala som ten pocit ako by to bolelo aj mna.Ked som odisla do Rakuska pracovat len som vysla z domu a bola som mozno 5 minut na ceste a ona mi volala s placom velmi silnym placom aby som sa otocila a nenehavala ju tu samu.Slubila som jej ze ked skonci skolu budeme zas spolu.Nejeden krat som jej ja volala alebo ona mne ze si velmi chybame.Odrazu sme boli par mesiacov od seba odlucene a bolo to priserne.Predstavte si ze s jedneho dna na druhy musite na urcitu dobu opustit cloveka bez ktoreho si to neviete predstavit.Urcite sa Vam to uz stalo a to sa stalo aj nam dvom.Samozrejme majka po maturitach prisla za mnou hned do Rakuska.Najlepsie vylety, najlepsie akcie a uplne ze tu najvacsiu srandu zazivame spolu.Sestra mi vzdy davala vsetko na svete viem ze by pre mna dokazala aj duhu na nebi namalovat.Pridu dni ked sa pochytime a nenormalne sa pohadame ale do hodinky ani jedna nevieme preco sa to stalo.Je to ten clovek o ktorom viete ze ked vsetci odidu on ostane.Je to ten clovek o ktorom viete ze Vas nikdy neneha sameho, ze nikdy nedovoli aby Vas niekto trapil a sklamal.Je to ten clovek ktory chce byt pri tom ako sa smejete az tak ze padnete na zem a boli Vas brucho od smiechu.Poznate ten pocit ze sedite pozerate sa na nieco a obom Vam to pride tak smiesne ze neviete prestat? To sa nam stava naozaj casto.Moj maly neposlusny klenot by som nikdy v zivote za nic na svete nevymenila.Den bez toho aby sme si aspon nezavolali uz ked sa nemozme stretnut je nepredstavitelny.Rodinu si nevyberas ani surodencov.Ale moja sestra bol naozaj dar od Boha.

Veronika Krocilova

Veronika Krocilova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obycajne dievca ktore sa z maleho mesta rozhodla odist za stastim :)Mam velke mnozstvo kamaratov ale len malo priatelov.Rodina, sestra a priatelia pre mna znamenaju najviac.Cely zivot sa snazim robit nieco take aby ma to dalej len posuvalo a neostala som stat na jednom bode. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu